eveniment text recomandat
: lansare de carte
data si ora publicarii text publicat la 14.07.2010, 23:19
categorie categorie: evenimente / știri, recomandate

Bookmark and Share

Vă invit la lansarea noii mele cărţi, Până mereu, ed. Charmides, 2010, în Sinagoga Bistriţa, joi 15 iulie, ora 18.00, în cadrul ediţiei a II-a a Festivalului de Poezie şi Muzică de Cameră. Prezintă: Radu Vancu.
Cartea poate fi comandată online.

VN:R_U [1.9.17_1161]
Rating: 9.0/10 (5 votes cast)
: lansare de carte, 9.0 out of 10 based on 5 ratings pixelstats trackingpixel
    Dósa Andrei
      Dósa Andrei 14.07.10 @ 23:24

    Felicitări, Gabriel! Coperta e realizată de Ana Toma?

     
      Gabriel Dalis 14.07.10 @ 23:57

    Multumesc. Da, Andrei, intreg conceptul grafic al cartii e realizat de Ana Toma – coperta si cinci ilustratii.

     
    dan mihuţ
      dan mihuţ 15.07.10 @ 10:03

    salve, gabi, sper să fi făcut treabă bună. succes!

     
    ovia
      ovia herbert 15.07.10 @ 19:38

    baftă!
    poate mai păstrezi un exemplar. sau poate se va mai găsi până în iarnă pe undeva.

     
      Gabriel Dalis 22.07.10 @ 18:28

    @Dan Mihut, abia astept sa-ti daruiesc cartea;

    @Ovia, cartea e disponibila pe net, nu indic aici site-ul respectiv sa nu ma acuze unii ca fac reclama, in curand, va intra in retelele Diverta si Carturesti.

     
    Dana Banu
      Dana Banu 22.07.10 @ 20:47

    voi căuta cartea şi o voi cumpăra
    mie uneia îmi place cum scrii

    salut

     
      Gabriel Dalis 22.07.10 @ 21:04

    @Dana Banu, va fi o placere sa-ti daruiesc cartea.

     
    ddm
      ddm 22.07.10 @ 22:57

    eu nu pot sa spun ca imi place cum scrii (nici ca nu-mi place), pt. ca nu stiu, nu te-am citit inca. un poem sau doua, sau trei gasite din intamplare pe net sau pe la cenaclu… nu se pun, mai ales ca o carte e altceva, are logica ei interna etc. (si oricum testul e dat prin paper in continuare, indiferent ce ar zice unii)

    dar voi afla la un moment dat, asta e clar (n-ai nici o vina sau merit legat de asta). nu incerc sa-ti “smulg” un exemplar, mai ales ca stiu sigur cum sa dau de el happy

     
    Constantin Liculescu
      agapes 22.07.10 @ 22:59

    ce comentariu de aflat in treaba, ddmlaughing

     
    ddm
      ddm 22.07.10 @ 23:11

    ca si al tau big grin
    (desi, de fapt, eu am comunicat ceva in al meu. ghici ce?)

     
    Stancu Marius-Iulian
      Stancu Marius-Iulian 22.07.10 @ 23:27

    ca ai comunicat e mult spus daniele. ce am retinut eu e ca tu nu prea poti sa spui nimic de fapt: nici nu-ti place, nici nu-ti displace, dar de fapt tu nici nu l-ai citit (taman criteriile in baza carora poti afirma ca-ti place sau nu ceva; ergo afirmatia anterioara e lipsita de orice fel de logica), dar stai ca totusi ai citit ceva (eu zic sa te hotarasti odata, sa-ti limpezesti gandurile), cu toate ca ai facut-o pe net sau la cenaclu, desi “testul e dat de paper” (afirmatia asta e demna de antologia oricarei generatii); vei afla totusi odata, asigurandu-l pe Gabriel ca, asemenea unui Josef K, nu are nicio vina & niciun merit in asta (ne refuzi cu obstinatie “de ce”-ul, pentru ca tu asemeni “paznicilor” din procesul lui Kafka comunici, nu justifici, lasandu-ne pe noi sa orbecaim in absurd); nu cersesti un exemplar (pai daca nu incerci, care mai e sensul de a spune ca nu incerci, ceva tot incerci, ca cine stie, poate-poate se sesizeaza din oficiu Gabriel), tu stii sigur…
    gici ce am vrut sa comunic eu?

     
    Stancu Marius-Iulian
      Stancu Marius-Iulian 22.07.10 @ 23:29

    er: ghici.

     
    Constantin Liculescu
      agapes 22.07.10 @ 23:35

    ddm, nu esti o instanta receptoare, sorry. cel putin nu pentru mine. asa ca acest comentariu al tau ambiguu (care e facut pe o tehnica primitiva) e o bagare in seama ieftina si pe langa. cam asta. eu doar ti-am dat la palme, ca n-ai fost cuminte

     
      Gabriel Dalis 22.07.10 @ 23:51

    ……….pe principiul nici prea tare ca ma doare, nici prea-ncet ca n-am rabdare.

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 0:12

    agapes:
    a. din primul tau comm reiesea ca prin inteligenta (aplicata doar la acest caz, nu pe de-antregul, evident) nu te-ai prins ce anume am comunicat, si atunci ti-am sugerat (mic joculet, desigur) sa incerci prin ghicit.

    b. eu am comunicat cateva lucruri:
    1. ca uneori se spun chestii simpatice in astfel de momente, dar 1.1. lipsite de continut, 1.2 inclusiv commuri de aflare ” in treaba” – adica, ups, exact ce afirmai tu mai sus despre commul meu afirmam eu, tot mai sus, despre commurile celorlalti big grin
    2. mai aratam ca o carte are relevanta pentru poezia unui autor (pe cand publicatul cate unei poezii pe net nu) si implicit ca pt. a-ti face o parere despre ce scrie un autor (repet: autor) trebuie sa-i citesti cartile. altfel n-ai o idee. (am dat cazul meu legat de autorul Dalis – am citit doar cateva texte, dar nici o carte, deci n-am o idee despre autorul Dalis, una cat de cat argumentata, se subintelege)
    3. si, in fine, mai aratam ca eu is atent la nuantele mai sus sugerate (negrabindu-ma deci sa cred ca stiu ceva despre autorul x fara sa citesc vreo carte a autorului x) si ca, prin urmare, voi citi cartea lui Dalis. se subintelegea si de ce: pt. ca vreau sa-mi fac o parere despre autorul Dalis. (iar de voi gasi poezie buna, nu mai era nevoie sa precizez, desigur ca voi iesi castigat).

    Stancu, a spune: nu pot sa spun ceva despre pt. ca nu stiu – e cat se poate de logic happy si restul e la fel de logic, dar ar insemna sa ma repet, asa ca mai bine citeste ce i-am raspuns lui agapes.

    plus: sensul afirmatiei “nu cersesc un examplar” e exact asta: nu cersesc un examplar. (si deci mesajul implicit pt. autor, mai ales prin cuvintele ce au urmat: nu vreau, sa nu cumva sa-mi opresti vreun exemplar, nu e cazul meu, eu il gasesc singur)

    te intreb: ai probleme cu limba romana? (cam asta ai comunicat)

    cat despre “n-ai nici o vina sau merit legat de asta”… hai sa devoalez si aici: nu are nici o vina si nici un merit in faptul ca eu ii voi citi cartea dintr-un motiv simplu: eu citesc toate cartile de poezie despre care aflu pe fdl ca tocmai s-au lansat.

    agapes, remarc din nou ceva accente de impolitete (“eu doar ti-am dat la palme, ca n-ai fost cuminte”winking. cum nu stiu cine esti, nu stiu nici de unde ar putea proveni, nici cum de au putut proveni (probabil ca tin mai mult de tine decat de mine).

    din ce ai spus, ramane credibil si valabil, din punctul meu de vedere, doar “ddm, nu esti o instanta receptoare, sorry. cel putin nu pentru mine”, credibil si valabil in ce priveste o opinie sincera si la obiect (nu la obiectul postarii de mai sus sau fata de commurile anterioare, dar la obiect raportat la parerea ta despre persoana mea)

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 0:16

    imi apare iar prostia aia de emoticon – nu face nimeni cu ochiul acolo, e doar ) dupa ” (chestie de setari, in fine…winking

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 0:17

    a, si a aparut iar, deci apare si dupa… daca incerci sa pui )

    laughing

     
    Stancu Marius-Iulian
      Stancu Marius-Iulian 23.07.10 @ 0:19

    daniele, daca incerc sa iti mai raspund/explic ceva risc sa imi pierd si farama de luciditate pe care o mai am la ora asta. nu pot decat sa-ti urez spor la lectura/lecturi (eventual nu doar de poezie).

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 0:21

    ‘b. eu am comunicat cateva lucruri:
    1. ca uneori se spun chestii simpatice in astfel de momente, dar 1.1. lipsite de continut, 1.2 inclusiv commuri de aflare ” in treaba” – adica, ups, exact ce afirmai tu mai sus despre commul meu afirmam eu, tot mai sus, despre commurile celorlalti ‘ – asta era doar in capul tau ddm. cand vrei sa faci un comentariu care sa sublinieze ca alte comentarii sunt de aflare in treaba, si incerci stilul comentariilor de aflare in treaba, lasi clue-uri la vedere pentru chestia asta. asa functioneaza si decliseizarea, prin rasturnare, prin contrast, si contrastul tre sa fie unul nici prea evident, dar nici ascuns in capul tau in intregime. la tine doar in capul tau era ce voiai tu sa fie. nu e prima oara, asa ca nu imi fac probleme pt tinelaughing

    in rest, nu are sens sa zici banalitati ca: o sa citesc volumu autorului, si atunci imi fac o parere. la ce bun? nu inventam roata. e clar ca citesti volumul unui autor ca sa-ti faci o parere. nu e o genialitate, e un loc comun. asa ca nu mai face pe profundu, pls, ca o dai in penibil. in plus, mi se pare ca nu stii sa faci commuri pe text, n-am vazut nici macar un comentariu aplicat. imi da asa un aer de neprofesional chestia asta. e unsor sa facem pe generalistii, e mai greu cand vrem sa si ajutam constructiv un text, acolo tre sa fim aplicati si nu toata lumea e dispusa sa lase aerele si sa-si puna ochelari si sa mai si disece

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 0:24

    cum vrei happy

    (oricum si eu plec de la calc, poate ne mai intersectam (in idei) prin alte parti)

    mersi pt. urari (ei, dar nu citesc atat de mult nici poezie… doar ce aflu pe aici si prin alte parti ca a mai aparut si ce descopar singur pe la targurile de carte… putina, per total, si putina buna…winking

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 0:27

    deci concluzia mea era ca eu cred ca esti pe langa cu literatura, esti doar un consumator si un ‘discutator’ (imi place cum sunatongue) de poezie pe care daca-l iei la bani marunti, pe chestii serioase, se sperie si fuge si o da tot in generalitati si in ambiguitati care traiesc ca soparlele doar in capul lui. e si asta o forma de automagulire, sa crezi ca spui chestii misto si ascunse si de fapt sa fie doar in mintea ta. e mai degraba trist, ca nu stii sa exprimi. de-asta si scrii prost

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 0:35

    agapes, daca iei partea asta “eu nu pot sa spun ca imi place cum scrii (nici ca nu-mi place), pt. ca nu stiu, nu te-am citit inca. un poem sau doua, sau trei gasite din intamplare pe net sau pe la cenaclu…” si te interesezi putin in jur, o sa vezi ca toti cei de mai sus se afla in aceasta situatie. iar daca iei ce a spus Dana Banu (“mie uneia îmi place cum scrii”winking si pui langa fraza aia a mea, deduci limpede unde bateam eu legat de faza asta. indirect, desigur. subtil, desigur. si, sper, civilizat big grin

    si poti sa mai iei cateva astfel de fraze puse fata in fata si sa vezi unde ajungi. daca ajungi unde ai spus mai devreme e ok – e posibil ca una sa vreau sa sugerez/transmit subtil/indirect, si alta sa ajunga la cel care citeste. acum depinde si cine citeste, si cum si cat de mult cauta in cuvinte etc., dar ce spui tu e posibil.

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 0:39

    ‘indirect, desigur. subtil, desigur.’ – vai ddm nu te supraestima, nu ai atata putere de sugestiehappy in plus, cui ii pasa ce comentarii s-au facut inainte? legaturile cu alte chestii le faci in contexte, cand stii ca cel care citeste, citeste si restul comentariilor, sau tot contextul. altfel nu. cand o sa inveti tu sa fii subtil, sa ma anunti. probabil ca atunci am sa citesc si prima poezie buna de la tine. in rest esti doar un arogant fara cauza, si fara fundament

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 0:43

    “deci concluzia mea era ca eu cred ca esti pe langa cu literatura”, “scrii prost” – se deduceau deja din ce-ai scris mai inainte – sau, fie, iata, poate vad si ceea ce nu e deja scris, cum sugerai, de altfel, mai devreme big grin

    deci iti inteleg punctul de vedere si chiar respect asta la tine (faptul ca ai un punct de vedere).

    eu ies acum din offtopic,
    ddm

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 0:45

    nu trebuia sa te mai si semnezi ddm, grandomanel draghappy

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 0:50

    si acum ontopic: Dalis, sper sa ti se cumpere cartea si sa-ti fie citita, sa nu aiba deci soarta celor 90 si ceva la suta din cartile de poezie care nu sunt nici cumparate, nici citite, majoritatea “cititorilor” de azi, cum am mai spus pe acest site, multumindu-se sa citesca ce prind de pe net si cam atat.

    (iata si contextul!)

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 0:52

    ei bine ma bucur ca pana la urma a venit si commul la subiect. era greu greu?happy nu era. trebuia sa iti dai si tu un pic in petec, sa te faci putin vizibiltongue

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 1:09

    pai ca oameni ca tine pot sa ma fac vizibil in orice secunda, poate ca din cauza ca nu stau pe mess big grin – si atunci trageti de mine (“hai, mah, fa-te vizibil, fa-te vizibil pe site” big grin ) pe aici – na, ca n-am mai fost eliptic.

    dar eu nu comentez texte deloc (sau rar), cum ai observat. iar aici ma rezumam la doar vreo 3 fraze pe care nu le mai explicitam daca nu veneau salvatori ca tine. salvatori ai vizibilitatii mele, se subintelege.

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 7:02

    lasa ddm, stim cu totii ca esti un geniu neinteles si un subtil. pacat ca te apreciezi doar tu pentru calitatile talelaughing pacat ca subtilitatea e doar in capul tau, si ceilalti te vad doar ca pe un utilizator cu o minte obscura, ceea ce e realitatea. dar traieste in fantasemele talehappy si by the way, cand o sa faci un comentariu aplicat si misto, iti dau o prajitura

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 7:04

    scuze, te-am ostracizat. nu numai tu dai commuri cu subtilitatile doar in capul tau, si tzupa face la fel pe clubliterarlaughing uitasem ca nu esti singur in the clubtongue

     
    razvan mihaiu
      razvan mihaiu 23.07.10 @ 8:53

    lasa, agapes, ca de țupa a auzit lumea si e baiat fain. acum, fapt:
    intreb acum ceva timp „cine e ddm?”, la care oamenii astia (consatenii lui ddm, poeti recunoscuti, nu scriitorasi de net, te asigur) spun „un ratat. se crede douamiist, ne tot plictiseste cu incercarile lui de poante si subtilitati colegiale, el crede ca ne-am tras de bretele in aceeasi generatie”. eu ma mir si spun „hm, ciudat, nu-l stiu”, dar vine replica „bucura-te, ai scapat, un milog in minus pentru cartile tale”.

    ddm, sper sa nu iei comentariul asta ca pe un atac la persoana, n-are nimeni nimic cu tine. iti explicam cum esti vazut de lume, asa, ca sa nu-ti mai dai aere supraintelectuale pe site-uri de-astea, unde se mai chinuie sa scrie cativa copii si mai ies la iveala si texte bunicele. pe bune, prieteneste, revino-ti. simt ca suferi de un inceput de statuie, si asta nu se va intampla niciodata…

    gabriel, felicitari! scuza-ma pentru interventia asta, dar am citit intreaga dezbatere si nu m-am putut abtine sa nu-i spun lui ddm cum stau lucrurile. salutari!

     
    Dana Banu
      Dana Banu 23.07.10 @ 9:02

    dede, merită să cumperi cartea, zic eu, mai ales că ea cuprinde o selecţie din toate cele 4 volume semnate de gabriel până acum(adică din ce a scris omul acesta de prin 1996 până în 2005)

    în rest
    sper că nu te-a supărat chiar atât de tare faptul că ţi-am lăsat un semn pe fdl nu de mult în care îţi scriam că nu e prea decent să-ţi apară numele pe prima copertă a antologiei ăleia…
    ca să fie mai clar
    te răţoieşti aiurea
    n-are sens

    salve, dede,
    banadanu te salută
    big grin

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 9:14

    e aiurea sa aduci vorba de “calitatile” mele, si sa imi atribui mie astfel de afirmatii. (in zona asta doar tu ai afirmat cate ceva – in negativ – eu m-am referit doar la subiectul analizei, nu la emitent, fie ca a fost vorba de emitentul numit agapes sau emitentul numit ddm)

    cum e exagerat sa deduci (din ce-am spus eu mai sus) ca as fi incercat sa fac “un comentariu care sa sublinieze ca alte comentarii sunt de aflare in treaba”. nota generala a comului meu initial (desi includea, indirect, si componenta acesta (asa cum am si aratat) nu se rezuma la ea) e ceva mai extinsa decat ceea ce te-ai grabit sa-i atribui in prima faza si ulterior.

    tangential, ai surprins bine unele chestii. dar, iata, legat de pilda de “e mai greu cand vrem sa si ajutam constructiv un text, acolo tre sa fim aplicati si nu toata lumea e dispusa sa lase aerele si sa-si puna ochelari si sa mai si disece”, de unde ideea ca eu trebuie sa fiu un fel de albinuta deosebit de utila (& saritoare cu sfaturi practice pe text) pt. comunitate? big grin intre a te pastra in sfera generalului si a face o analiza de amanunt pe text, tine de propria optiune unde te plasezi. (in ce ma priveste, de cele mai multe ori stii deja pt. ce-am optat; nu-i vorba, ca sunt destui cei ce-au optat invers, si f bine!)

    “in rest, nu are sens sa zici banalitati ca: o sa citesc volumu autorului, si atunci imi fac o parere. la ce bun?” – ba tocmai astfel de rol mi-am asumat mai sus: acela de a sublinia, oricat de banal ar fi, ca asta e “circuitul” logic, se ia cartea, se citeste si abia dupa aceea se emit pareri despre un autor. pai e banal, sigur. e rutina de bun simt, sigur! (si anume sa vezi despre ce e vorba mai intai si abia dupa aia sa crezi ca ai aflat cate ceva despre poezia cate unui autor). dar, guess what, f. multi din comentatorii de site (site-uri) nu fac asta, ba mai mult, ei “stiu totul” despre cate o carte fara sa citeasca nimic din ea (prinzand doar niste chestii “din zbor”, pardon de pe site, poeme de pe-aici) si nici nu fac diferenta ca intr-un fel se aseaza versurile intr-un volum si cu totul altfel intr-o pagina de autor pe orice blog/site literar… o carte tine de o viziune a autorului, pe cand cateva texte ravasite tin doar de “estetica” circuitului de moment al textelor pe un site.

    deci banal! (si am explicat mai sus si sensul pt. care am sugerat sau (apoi) de-a dreptul subliniat banalitatile astea, sau, le-am putea numi, rutina logica atunci cand te raportezi la un autor) happy nici nu am pretins ca am spus mai sus altceva decat ceva f banal. “asa ca nu mai face pe profundu” – sunt cum altfel decat doar cuvintele tale. corect poate ca ar fi fost sa spui: “nu mai face pe banalul”! laughing

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 9:27

    dana,

    cum sa ma supar?! de altfel, nu eu mi-am pus numele acolo, ci editura. se pare ca e o practica editoriala: cel ce realizeaza o antologie e “condamnat” sa-i apara numele acolo big grin

    Razvan, tu ce carti douamiiste ai citit? big grin cat despre ce zici ca ti-au spus unii sau altii, e parerea lor, nu ma bag peste. doar ca in perioada asta vezi ca multi inchipuiti poeti vor sari sa m-atace – asa inteleg ei sa procedeze, asta e…

    nu ma plang happy

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 10:41

    ‘doar ca in perioada asta vezi ca multi inchipuiti poeti vor sari sa m-atace – asa inteleg ei sa procedeze, asta e…’ – de parca ai fi cine stie cine si restul te atacatongue da, sunt multi care emit pareri fara sa fi citit volume. dar cand citesti 50 de texte de un autor, si totusi nu i-ai citit volumul, crede-ma ca o viziune de volum nu salveaza 50 de texte proaste, poate doar le anesteziaza putin (ca tot am venit de la stomatolog si am facut o anestezie, sa folosesc termeni de rigoarebig grin). stii si tu, legea numerelor maritongue daca toate textele tind catre mediocru, volumul in sine ce mai poate face? sa le rearanjeze incat sa salveze doua-trei texte? in rest, de ce ar fi de luat in seama parerile superficiale, facute dupa doua trei texte? inteleg ca asta te deranjeaza, si poate pe buna dreptate. dar nu in cazul tau. am citit destule texte de-ale tale incat sa-mi dau seama cum scrii. stiu ca incerci sa scoti pe cineva cu chestii d-astea, ma fac ca nu vadtongue in fond, nu e nimic rau in asta. dar inceteaza cu pornirile grandomane, nu contrabalanseaza texte slabe. sunt o solutie de sperietura, cand nu mai ai cu ce veni in fata (literar vorbind)

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 10:59

    presimt ca o sa raspunzi, si o sa raspund si eu si o sa ne intindem intr-o discutie fara cap si coada. asa ca inchei aici, ca m-am plictisit. uite si o dedicatie:
    http://www.youtube.com/watch?v=louXPUW7tHU
    ca sa mai destindem atmosfera

     
      Gabriel Dalis 23.07.10 @ 11:15

    bravo.
    @ ddm, cred ca baietii s-au aprins pt ca tu, practic, ai raspuns la o intrebare care nu ti s-a pus. si asta le-a dat impresia ca te bagi in seama. nimeni nu ti-a pronuntat numele etc si tu – hop!

    @ pentru toti – polemica e minunata – dati batai! laughing

    @ Dana Banu, merci.

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 11:18

    exista riscul ca in perioada asta unii sa ma atace happy

    pai, aici e accentul: eu un autor il analizez in primul rand prin carti, aproape exclusiv prin carti (pana acolo, daca scrie bine, e un poet “de urmarit”, poate chiar de admirat etc.). pt. ca o carte e un ansamblu, iar profilul unui autor se contureaza in primul rand prin astfel de ansambluri, numite carti. nu tin, desigur, sa te aliezi acestui punct de vedere…

    evident, daca o carte e alcatuita din 50 de texte proaste, aceea nu are cum sa fie o carte buna. iar daca ai citit acele 50 de texte pe net, stii deja ca e o carte proasta. asta e simplu.

    ce nu pari sa te prinzi e altceva: 50 de texte bune asezate pe net e mai putin (ca ansamblu, vizibilitate a unei anumite linii poetice a autorului, trasaturi ale poeticii lui etc.) decat 50 de texte bune anume asezate intr-o carte. vorbesc de aceleasi 50 de texte!… bine, nu e nevoie sa te prinzi tu (sau sa fii de acord cu), iti spun doar ca m-am prins eu happy

    remarca mea de mai sus ii privea pe cei ce citesc 5-6 texte pe net si cred ca stiu ceva despre autor. (sigur ca poate nu e si cazul tau, sau cel putin nu in raport cu mine; imi place sa cred despre tine ca mi-ai citit toate volumele si nu ti-a placut nici unul – si, am spus: respect asta. nu m-am suparat in viata mea pe cineva care sa-mi fi spus ca nu ii place ce scriu, de ce as face-o de-acum??! nu doar ca nu ma supar, dar il respect). mai ales ca multi membri (nu e cazul meu, dar n-are a face) folosesc acest spatiu si ca atelier si multe din poeme nici nu au alt viitor decat postarea pe acest site sau pe altele…

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 11:26

    am accentuat anumite nuante mai “discrete” ale commului meu initial, draga Dalis, si mi-am spus punctul de vedere asupra unor subiecte “ofertate” de altcineva, mai sus happy

    agapes parea curios vizavi de punctul meu de vedere (poate si altii, just in case big grin), asa ca i l-am oferit, chiar daca s-a prelungit discutia peste noapte happy sau nu, vei spune tu, “agapes parea curios doar vizavi de punctul lui de vedere”! tongue

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 12:13

    bine ddm, am inteles, esti f destept si nu ti se recunoaste acest lucru. esti un master al subtilitatii. te vom redescoperi peste 50-60 de ani, asa e poporul asta roman, nu isi recunoaste talenteletongue

     
    ddm
      ddm 23.07.10 @ 12:51

    nu, agapes! vezi cum ma faci tu sa spun adevarul pana la capat, ba chiar de mai multe ori?! big grin adevarul e ca peste 5-6 ani (am taiat zerourile din coada, ca sa am si eu sanse sa fiu in viata la momentul ala tongue) va veti da seama nu ca sunt f destept (decat daca nu devin cumva intre timp big grin), ci ca sunt f modest. f modest (in sensul de sarac, putin), banal si tot ce am spus si mai sus e modest si banal, precum la un moment dat te-ai si prins happy

    ramasesem restant: daca tu crezi ca cineva a citit pe cineva (lasam exceptiile deoparte) te cam inseli. ia cifrele de vanzare de la edituri! iar daca prin pledoaria mea pt. lectura cartilor ai impresia ca as lua apararea cartilor mele (ale mele oricum nu prea mai sunt de gasit – nu ca s-ar fi vandut (fac precizarea ca sa nu ma clasezi iar la “grandomanie” sau etc), dar au fost tirajele f mici) sau a oricarui autor din apropiere iarasi te inseli. pledoaria asta este – posibil sa-ti para ciudat – strict in eventualul folos al celor ce poate vor citi mai multe carti bune. mediul literar (doar la ce tine de poezie ma refer) s-a indepartat in ultimii ani pana si de la statutul de secta. era misto cand era secta (ca ne citeam macar intre noi), acum nici asta nu mai e. acum doar avem impresia – nu toti, cate unii din noi si pe rand, dar multi – ca ne mai citim. in schimb ne comentam “in draci” big grin

    PS: eu iti recomand Terry Oldfield – Ressurection (nu gasesc acum link)

     
    Constantin Liculescu
      agapes 23.07.10 @ 13:07

    o sa caut, mersi.
    da mai dar toata discutia asta despre tiraje, cine citeste pe cine, cui foloseste? cine isi face o parere serioasa, isi va face si de acum incolo. cine nu, tot asa va citi ca si pana acum, superficial si pentru a-si da o parere pe un site au pe altul. lucrurile de care vbesti tu nu se schimba prin sfaturi de genul: cititi volumele lu’ cutare si cutare. pentru ca pur si simplu lumea face dupa cum o taie capul.

     
      Gabriel Dalis 23.07.10 @ 13:10

    ddm, pana sa intervii tu pe aici, lumea discuta de carte, in fond, anuntul se refera la o lansare.

    ai venit dandu-ti cu parerea, in contextul unei lansari de carte…ce crezi tu despre un autor, cum iti faci u o parere despre un autor etc. nu crezi ca e cel putin nepotrivita reactia ta?

    nu crezi, de asemenea, ca e justificata si reactia baietilor la comentariile tale.

    cred ca putin tact nu strica niciodata.

     
    Teofil Mortu
      Teofil Mortu 27.07.10 @ 22:48

    Felicitări, pari un autor cumsecade şi un chip drăguţ… Felicitări!

     
      Gabriel Dalis 28.07.10 @ 11:16

    Thx, Teofil

     
      geocosynus 03.08.10 @ 13:29

    Dragă Gabriel, am citit şi eu câteva dintre poeziile tale pe poezie.ro. Ai un foarte bun potenţial , eşti delicat, exprimi foarte mult în poeziile tale. Îmi place stilul, e unul sensibil şi rafinat. Păcat că nu multă lume apreciază şi sensibilitatea celui care scrie(pe poezie.ro am găsit publicate poezii îngrozitoare. Cele valoroase mai sunt “uneori” şi la atelier.) Felicitări şi felicitări şi pentru lansare! Continuă…căci numai aşa te vei regăsi şi îţi vei împlini şi visele! Să nu uităm că de fapt nu scriem pentru alţii…scriem în primul rând pentru a ne exprima sentimentele, emoţiile, vibraţiile. Felicitări!
    Cu drag, George Stroia (Geocosynus)

     

ai ceva de zis?

inscrie-te pe FDL.ro
    trebuie sa fii logat pentru a putea publica un comentariu.
    nu ai inca un cont pe FDL.ro?
    nu dureaza mai multe de cinci minute sa te inscrii si poti vota, comenta si publica texte.
    afla toate detaliile aici.
FDL Live pe Facebook FDL pe Twitter FDL pe Facebook FDL prin feed RSS 2.0 FDL prin newsletter pe mail  
 
nu rata nimic! aboneaza-te la FDL.ro prin feed RSS sau primeste un newsletter zilnic pe email. de asemenea, poti urmari cele mai imporante titluri si evenimente pe Twitter sau Facebook.
ultimele texte postate
Victor Potra TNCP, 17 mai, 2012. Lectura de la Bibliotecă
Victor Potra 22.05.12, 17:43

Victor Potra TNCP, 16 mai, 2012. Lectura de deschidere
Victor Potra 22.05.12, 17:36

satanail petruț JOIN`T
satanail petruț 22.05.12, 15:19

danrec microjurnal fictiv ( 3/3 )
danrec 22.05.12, 13:39

Ioana Dunea întracolo trebuia să se îndrepte, întracolo o motiva energia înnoită a durerii sale
Ioana Dunea 22.05.12, 8:38

vlad drăgoi 27.
vlad drăgoi 22.05.12, 0:34

xiron apatanjalic
xiron 21.05.12, 23:11

danrec microjurnal fictiv ( 2/3)
danrec 21.05.12, 19:52

rutten Flatline
rutten 21.05.12, 19:01

tuxedo dans
tuxedo 21.05.12, 18:38


   
clipul saptamanii
ultimele comentarii
I will … as in … Rudy Rodriguez :)
0:42 | xiron la
ionci

misto referintele la sobolan/ghetto. sobolan din clasa de sus nu prea se pupa… este ca si cum ai spune burghezii, multinationisti i etc. ar fi...
0:25 | ovia la
Flatline

n-am chef, acu cetesc tabelu’ lu Mendeleev! :)P
23:39 | danrec la
Aproape de oamenii care merită mai mult

si xiron da si tu o traducere, pentru noi muritorii de rand. sa nu murim, inainte de a ne naste.
23:29 | ovia la
ionci

m-am exfoliat. imbalsamat de atata latina. sa o impunem ca scriere la nivel european. pai nu s-ar bucura papapapappa?
23:28 | ovia la
ionci

marcele, ia un distonocalm, o tisană de tei, poate-ţí trece!
22:52 | danrec la
Pantofi cu toc şi singurătate

mi-a placut, l-am citit si ieri si azi. printre preferatele mele din ce-am citit scris de tine
22:11 | Ioana Dunea la
Flatline

eram cu dan mihut si victor potra si vorbeam de cine ne place cum scrie si dan mihut a zis de george cusnarencu (eu am...
21:21 | Ioana Dunea la
FDL Live la TNCP – transmisia.

Vezi, asta e problema ta, te bag prea mult in seama si incepi sa faci afirmatii aiurea, probabil ma consideri unul dintre cei...
21:10 | Marcel Vişa la
Pantofi cu toc şi singurătate

nu cred că fdl e un sait de socializare, aşa că mă voi opri aici, doar ca să te protejez de cine ştie ce “măgării& #8221; vei...
19:56 | danrec la
Pantofi cu toc şi singurătate

da, se misca ceva.
19:47 | Marcel Vişa la
TNCP, 16 mai, 2012. Lectura de deschidere

Stimate domn Rechesan, spun ce gandesc si imi asum toate riscurile pentru cele spuse… Am mai spus-o oricum, nu e prima...
19:44 | Marcel Vişa la
Pantofi cu toc şi singurătate

Marcel, afirmaţía asta, “90 la suta din poeziile pe care le citesc zilnic pe site-uri sunt o trancaneala inutila, inventate...
19:30 | danrec la
Pantofi cu toc şi singurătate

sincer, nu prea stau cu metru’ in mana sa masor lungimea versurilor, nu m-a incantat niciodata “elast...
19:17 | Marcel Vişa la
Pantofi cu toc şi singurătate

Reche, aici nu e vb de niciun film. Citeste mai intai despre schizofrenie si apoi mai vb.
18:50 | dori la
Aproape de oamenii care merită mai mult

Si inca ceva, tu stii care exprima ceea ce-i in volum, nu? Succes!
18:49 | teama la
JOIN`T

Leo, a 3- a, cred. Primele doua nu merg, nu sugereaza, spun, iar a 4-a …mie nu-mi spune nimic. A 3- are ceva din “shattere d glss”, o...
18:48 | teama la
JOIN`T

Non te Livius, ut altrum ille, sed pueros aut adulescentulos docere conantur; ut igitur de ipso genere sum confessus, sed totam, ut mea fert opinio,...
18:00 | xiron la
ionci

ningu, fără steluţe cu siguranţă ;) a 2-a e curajoasă, mai puţin încărcată decât prima şi focalizează mai bine pe ideea de Join’T. eu n-am mai văzut...
17:39 | crissti la
JOIN`T

3 sau 4. cu precadere 4 daca as avea eu de ales. primele sunt cumva excesive. prea mura in gura.
17:31 | tuxedo la
JOIN`T


   
Free PageRank Checker

   (C) 2010 FDL.ro / Fabrica de Literatura
   Wordpress 2.9.1, modified Mag Magic theme